Produse şi servicii clienţi

Tot mai multe companii iau în calcul ca, pe lângă activitatea de bază, să creeze clienţilor o experiență îmbunătățită oferind produse şi servicii adiționale.

Acest lucru duce la creşterea competitivității, la creşterea satisfacției clientului și la identificarea de noi pieţe de desfacere, ceea ce „obligă domeniul inovaţiei să pășească în mediul business”. Putem vorbi şi despre o companie nouă axată pe soluţii energetice.

Obiectivul acestei teme este de a identifica soluţii/activităţi/produse care să simplifice viaţa clientului final de energie (electricitate sau gaze naturale), dar şi activitatea internă a unei companii din domeniul energiei.

Câteva exemple în acest sens:

  • oferirea de servicii tehnice pentru consumatorul de energie electrică sau gaze naturale;

  • îmbinarea altor pieţe cu piaţa de energie (de ex. piaţa auto – mașini electrice şi stații de încărcare);

  • campanii pentru încurajarea colectării selective prin recompensarea cu diferite produse, servicii sau discounturi;

  • producerea de energie prin sport pentru angajaţii companiei.