Ingvar Kamprad (fondatorul Ikea) la un moment dat nu a putut să îşi încarce o masă în maşină. Aşa că i-a dat picioarele jos şi astfel a încăput. Acela a fost declicul.
Jan Koum (fondatorul Whatsapp) nu şi-a permis să îl sune pe tatăl său care era în Ukraina. Aşa i-a venit ideea de a dezvolta aplicaţia.
Nick Woodman (creatorul GoPro) a mers să facă surfing şi nu putea să-şi facă selfie-uri.
Când te uiţi la oamenii care au făcut ceva impresionant, automat îţi spui ‘’e prea greu pentru mine’’. Ne gândim mereu la tot parcursul deodată, ca şi cum totul s-a întâmplat într-o zi şi câteodată doar la ultima etapă, în care toate funcţionează.
Aproape niciodată nu ne gândim că totul a pornit de la o idee simplă, o nevoie de zi cu zi. Care de cele mai multe ori nu a fost nici măcar rezultatul creativităţii.
Ce faci după, pentru ca ideea ta să nu rămână doar o idee, depinde cel mai mult de a nu renunţa. Resursele şi know how-ul de care ai nevoie pe parcurs, încep să se lege şi să apară neaşteptat.
Povestea IKEA
Ingvar Kamprad
De la copil isteţ, vânzător de chibrituri şi creioane,
la antreprenor de succes.
Povestea Google
Lary Page şi Sergey Brin
Cel mai utilizat motor de căutare a început în două camere de cămin
Povestea Amazon
Jeff Bezos
De la platformă de vânzări a cărţilor, la cel mai accesat magazin online din întreaga lume.